fbpx

Gotujemy Rodzinnie

Błędy Thermomix TM5

Thermomix TM5

PAMIĘTAJ

W sprawach technicznych, błędów pojawiających się na urządzeniu –  proszę kontaktuj się bezpośrednio z serwisem Vorwerk.
Jeżeli masz jakiekolwiek inne pytania dotyczące Thermomix – zawsze możesz zapytać  swojego przedstawiciela.
Nie masz przedstawiciela ? Chętnie  pomogę. Tel : 794062404

 

Podczas korzystania z urządzenia Thermomix TM5, urządzenie informuje nas czasami o występujących w nim błędach i ostrzeżeniach.  Przy każdym błędzie znajduje się nr błędu – poniżej umożliwiamy zapoznanie się z komunikatami i przyczynami oraz  odczytanie błędów .

Obecnie produkowane urządzenie – czyli Thermomix TM6 znacznie różni się od TM5 – możesz tutaj przeczytać o różnicach i modyfikacjach.

Oczywiście, jeżeli interesują Cię ceny urządzeń – zapraszamy także do lektury

Co zrobić gdy Thermomix TM5 zgłosi błąd?

Najpierw możemy zapoznać się z opisem błędu poniżej. Jeżeli nie znajdziemy rozwiązania :
1) W pierwszej kolejności sugeruję kontakt z Waszym przedstawicielem handlowym, jeżeli będzie potrafił, na pewno pomoże.
2) Zawsze mogą Państwo skontaktować się z serwisem Vorwerk :
https://www.vorwerk.com/pl/pl/c/strona-glowna/uslugi/vorwerk/punkty-serwisowe
3) Mogą Państwo także  wypełnić ankietę zgłoszenia serwisu :
https://www.vorwerk.com/pl/pl/c/strona-glowna/uslugi/thermomix/formularz-serwisowy-dla-klienta

Błędy występujące w Thermomix TM5

Jeżeli błąd pojawia się często, lub nie daje się skasować, należy skontaktować się z serwisem producenta.

Oznacza on problem z grzałką podgrzewającą naczynie miksujące. Z pewnością w pierwszej kolejności należy wyczyścić styki pod naczyniem miksującym i sprawdzić jeszcze raz.
Jeżeli błąd występuje nadal – konieczna może być wymiana lub naprawa naczynia miksującego ew. przyłącza urządzenia.
Dlatego dołączam link do sklepu z naczyniem miksującym TM5 : https://thermomix.vorwerk.pl/shop/akcesoria/naczynie-miksujace-tm5-z-podstawa

Serwis producenta

Zapewne wystąpił błąd sprzętowy. Dlatego, jeżeli błąd pojawia się często lub nie da się go skasować – należy skontaktować się z serwisem producenta.

Niewątpliwie wystąpił błąd sprzętowy. Jeżeli błąd pojawia się często lub nie da się go skasować – należy skontaktować się z serwisem producenta.

Błąd C37

Prawie na pewno, wystąpił błąd sprzętowy. Jeżeli błąd pojawia się często lub nie da się go skasować – należy skontaktować się z serwisem producenta

Prawdopodobnie wystąpił błąd sprzętowy. Jeżeli błąd pojawia się często lub nie da się go skasować – należy skontaktować się z serwisem producenta

Wystąpił błąd sprzętowy. Jeżeli błąd pojawia się często lub nie da się go skasować – należy skontaktować się z serwisem producenta.

Wydaje się że wystąpił problem z grzałką podgrzewającą naczynie miksujące. W pierwszej kolejności należy wyczyścić styki pod naczyniem miksującym i sprawdzić jeszcze raz.
Jeżeli błąd występuje nadal – konieczna może być wymiana lub naprawa naczynia miksującego ew. przyłącza urządzenia.
Link do sklepu z naczyniem miksującym TM5 : https://thermomix.vorwerk.pl/shop/akcesoria/naczynie-miksujace-tm5-z-podstawa

Serwis producenta

Błąd C152

Wystąpił problem sprzętowy z silnikiem. W przypadku gdy błędu nie da się skasować lub pojawia się często konieczny jest kontakt z serwisem Vorwerk.

Wystąpił problem z mechanizmem blokującym pokrywę. Jeżeli błędu nie da się skasować lub pojawia się często, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Ze względu na to że wystąpił problem z mechanizmem blokującym pokrywę, jeżeli błędu nie da się skasować lub pojawia się często, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Wystąpił problem z mechanizmem blokującym pokrywę. Jeżeli błędu nie da się skasować lub pojawia się często, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Wystąpił problem z mechanizmem blokującym pokrywę. Jeżeli błędu nie da się skasować lub pojawia się często, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Błąd C176

Wykryto błąd oprogramowania. Jeżeli błędu nie uda się skasować lub błąd występuje często , należy skontaktować się z serwisem producenta.

Wystąpił problem z mechanizmem blokującym pokrywę. Jeżeli błędu nie da się skasować lub pojawia się często, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Wystąpił problem z silnikiem urządzenia.  Jeżeli błędu nie da się skasować lub komunikat pojawia się stale, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Wystąpił problem z silnikiem urządzenia.  Jeżeli błędu nie da się skasować lub komunikat pojawia się stale, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Błąd C196

Wnioskując z nr błędu, prawdopodobnie wystąpił problem z silnikiem urządzenia.  Jeżeli błędu nie da się skasować lub komunikat pojawia się stale, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Wystąpił problem z mechanizmem blokującym pokrywę. Jeżeli błędu nie da się skasować lub pojawia się często, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Urządzenie posiada zabezpieczenie przed wyrabianiem ciasta po podgrzaniu naczynia do zbyt wysokiej temperatury. Jeżeli temperatura naczynia przekracza 60 st.C, przed wyrabianiem ciasta należy najpierw schłodzić naczynie. Nie jest wymagana naprawa.

Tryb Turbo jest blokowany jeżeli temperatura produktu w naczyniu przekracza 60 st.C. ze względu na możliwość oparzeń przy gwałtownym zwiększeniu obrotów noża miksującego.
Niedopuszczalne jest uruchamianie trybu turbo na gorących produktach.
Naprawa nie jest konieczna.

Błąd C243

Ponieważ wystąpił problem ze sterowaniem silnika urządzenia, jJeżeli błędu nie da się skasować lub komunikat pojawia się stale, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Problem z grzałką podgrzewającą naczynie miksujące. W pierwszej kolejności należy wyczyścić styki pod naczyniem miksującym i sprawdzić jeszcze raz.
Jeżeli błąd występuje nadal – konieczna może być wymiana lub naprawa naczynia miksującego ew. przyłącza urządzenia.
Link do sklepu z naczyniem miksującym TM5 : https://thermomix.vorwerk.pl/shop/akcesoria/naczynie-miksujace-tm5-z-podstawa

Serwis producenta

Błąd pomiaru temperatury naczynia miksującego . Najczęstszą przyczyną jest zbytnie schłodzenie naczynia przez włożenie do niego i pozostawienie zamrożonych składników lub przetrzymywanie naczynia w lodówce.
W takim wypadku należy najpierw przepłukać naczynie ciepłą wodą i od razu po włożeniu do naczynia zimnych produktów rozpocząć przygotowanie potrawy.
Nie powinno się pozostawiać zamrożonych składników w naczyniu, a przetwarzanie ich należy zaczynać zaraz po ich włożeniu.

Jeżeli naczynie nie jest zimne, należy wyczyścić styki naczynia miksującego Thermomix i spróbować ponownie.  Jeżeli to nie pomoże – konieczna może być naprawa lub wymiana naczynia miksującego.

Link do sklepu z naczyniem miksującym TM5 : https://thermomix.vorwerk.pl/shop/akcesoria/naczynie-miksujace-tm5-z-podstawa

Serwis producenta

Należy wyczyścić styki naczynia miksującego Thermomix i spróbować uruchomić Thermomix ponownie.  Jeżeli to nie pomoże – konieczna może być naprawa lub wymiana naczynia miksującego.

Link do sklepu z naczyniem miksującym TM5 : https://thermomix.vorwerk.pl/shop/akcesoria/naczynie-miksujace-tm5-z-podstawa

Serwis producenta

Błąd C25

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 34

Nie wątpliwie przy tym błędzie należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 55

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 56

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 57

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 72

Konieczna naprawa urządzenia : Kontakt z serwisem Vorwerk

Thermomix TM5 Komunikat 75

Konieczna naprawa urządzenia : Kontakt z serwisem Vorwerk

Thermomix TM5 Komunikat 140

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 142

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 143

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 144

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 145

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 146

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 147

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 148

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 149

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 150

Konieczna naprawa urządzenia : Kontakt z serwisem Vorwerk

Thermomix TM5 Komunikat 151

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa nie jest konieczna.

Thermomix TM5 Komunikat 501

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 503

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 504

Wyjąć i włożyć ponownie nośnik przepisów. Jeżeli to nie pomoże, należy zrestartować Thermomix ( wyłączyć i włączyć ponownie ). W przypadku braku efektów należy sprawdzić urządzenie z innym nośnikiem przepisów 

W przypadku braku reakcji – zalecany kontakt z Serwisem producenta.

Thermomix TM5 Komunikat 511

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 513

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 514

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 516

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 517

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 518

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 519

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 522

Należy postępować zgodnie z poleceniami wyświetlanymi na ekranie by przywrócić poprawne ustawienia języka.

Thermomix TM5 Komunikat 523

Należy postępować zgodnie z poleceniami wyświetlanymi na ekranie by przywrócić poprawne ustawienia języka.

Thermomix TM5 Komunikat 524

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 525

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 527

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 530

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 543

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 544

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 546

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 547

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 550

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 551

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 554

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 555

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 558

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 559

Wyjąć i włożyć ponownie nośnik przepisów. Jeżeli to nie pomoże, należy zrestartować Thermomix ( wyłączyć i włączyć ponownie ). Jeżeli problem występuje nadal należy przywrócić ustawienia fabryczne nośnika przepisów.

W przypadku braku reakcji – zalecany kontakt z Serwisem producenta.

Thermomix TM5 Komunikat 560

Po pierwsze, należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Dodatkowo, można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 561

W pierwszej kolejności należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.Jeżeli błąd zostaje wyświetlony po włożeniu nośnika przepisów, należy spróbować włożyć inny nośnik.  Jeżeli to nie przyniesie oczekiwanego efektu – konieczna będzie naprawa lub wymiana nośnika.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 562

Po pierwsze sugerujemy wyjąć i włożyć ponownie nośnik przepisów. Jeżeli to nie pomoże, należy zrestartować Thermomix ( wyłączyć i włączyć ponownie ). W przypadku braku efektów należy przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia Thermomix TM5

W przypadku braku reakcji – zalecany kontakt z Serwisem producenta.

Thermomix TM5 Komunikat 563

Po pierwsze sugeruję wyjąć i włożyć ponownie nośnik przepisów. Po drugie, jeżeli to nie pomoże, należy zrestartować Thermomix ( wyłączyć i włączyć ponownie ). Dopiero w przypadku braku efektów należy wymienić nośnik przepisów.

W przypadku braku reakcji – zalecany kontakt z Serwisem producenta.

Thermomix TM5 Komunikat 570

Przede wszystkim należy w pierwszej kolejności spróbować ponownie przeprowadzić synchronizację. W przypadku braku efektów – zrestartować ( wyłączyć i załączyć ) urządzenie Thermomix.

Thermomix TM5 Komunikat 571

Przede wszystkim należy w pierwszej kolejności spróbować ponownie przeprowadzić synchronizację. Dalej, w przypadku braku efektów – zrestartować ( wyłączyć i załączyć ) urządzenie Thermomix.

Thermomix TM5 Komunikat 572

W pierwszej kolejności należy spróbować wykonać synchronizację po uprzednim zresetowaniu urządzenia Thermomix.

Thermomix TM5 Komunikat 573

Należy spróbować wykonać synchronizację w późniejszym czasie po uprzednim zresetowaniu urządzenia Thermomix.

 

Thermomix TM5 Komunikat 575

Należy w pierwszej kolejności spróbować ponownie przeprowadzić synchronizację. W przypadku braku efektów – zrestartować ( wyłączyć i załączyć ) urządzenie Thermomix.

Thermomix TM5 Komunikat 580

Należy spróbować wykonać synchronizację w późniejszym czasie po uprzednim zresetowaniu urządzenia Thermomix. Jeżeli to nie pomoże należy przywrócić ustawienia fabryczne Cook-Key.

Thermomix TM5 Komunikat 582

W pierwszej kolejności proszę sprawdzić połączenie z internetem urządzenia i ponownie spróbować zrobić synchronizację.

Thermomix TM5 Komunikat 583

Najpierw proszę ponownie spróbować wykonać synchronizację. Jeżeli problem występuje nadal, należy przywrócić ustawienia fabryczne Cook-Key.

Thermomix TM5 Komunikat 584

Niestety Cook-Key nie jest aktywowany w Cookidoo. Należy przed synchronizacją  aktywować klucz w Cookidoo.

Thermomix TM5 Komunikat 585

Po pierwsze należy spróbować przeprowadzić ponownie synchronizację urządzenia Thermomix.  W późniejszym czasie po restarcie ( wyłączeniu i załączeniu ) urządzenia jeżeli nie nastąpi poprawa – sugerujemy kontakt z serwisem.

Thermomix TM5 Komunikat 586

Przede wszystkim proszę ponownie spróbować wykonać synchronizację. Dopiero jeżeli problem występuje nadal, należy przywrócić ustawienia fabryczne Cook-Key.

Thermomix TM5 Komunikat 587

Po pierwsze, proszę ponownie spróbować wykonać synchronizację. Jeżeli problem występuje nadal, należy przywrócić ustawienia fabryczne Cook-Key.

Thermomix TM5 Komunikat 590

Przede wszystkim, zrestartować ( wyłączyć i załączyć) urządzenie Thermomix i spróbować ponownie .
Później, przy braku reakcji zalecany kontakt z serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 591

W związku z błędem należy zrestartować ( wyłączyć i załączyć) urządzenie Thermomix i spróbować ponownie .
W przypadku  braku reakcji zalecany kontakt z serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 592

Po pierwsze nalezy zrestartować ( wyłączyć i załączyć) urządzenie Thermomix i spróbować ponownie .
Później, przy braku reakcji zalecany kontakt z serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 593

Ponieważ pojawił się ten błąd, sugerujemy zrestartować ( wyłączyć i załączyć) urządzenie Thermomix i spróbować ponownie .
Dopiero przy braku reakcji zalecany kontakt z serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 620

W pierwszej kolejności należy wyciągnąć z urządzenia klucz Cook-Key i podłączyć go ponownie a następnie należy wyłączyć i włączyć ponownie urządzenie Thermomix . Po wykonaniu tych czynności należy przeprowadzić proponowana aktualizację.

Thermomix TM5 Komunikat 622

Błąd połączenia z internetem.

W pierwszej kolejności sugerujemy wykonać restart urządzenia. Jeżeli nadal nie uzyskuje połączenia z WIFI, należy ponownie skonfigurować połączenie.

Zazwyczaj nie wymaga kontaktu z serwisem.

Thermomix TM5 Komunikat 700

Błąd połączenia z internetem.

Z pewnością proszę sprawdzić podłączenie routera do internetu ew. przełączyć urządzenie do innej siei.
Dopiero po uzyskaniu dostępu do sieci – ponownie wykonać synchronizację.

Zazwyczaj nie wymaga kontaktu z serwisem.

Thermomix TM5 Komunikat 701

Błąd połączenia z internetem.

W związku z tym, proszę sprawdzić podłączenie routera do internetu ew. przełączyć urządzenie do innej siei.
Po uzyskaniu dostępu do sieci – ponownie wykonać synchronizację.

Zazwyczaj nie wymaga kontaktu z serwisem.

Thermomix TM5 Komunikat 704

Problem z synchronizacją urządzenia Thermomix z Cook-Key.

Dlatego w pierwszej kolejności należy spróbować ponownie wykonać synchronizację. Jeżeli nie rozwiąże to problemu, należy przywrócić ustawienia fabryczne Cook-Key

Zazwyczaj nie wymaga kontaktu z serwisem.

Thermomix TM5 Komunikat 705

Błędna konfiguracja połączenia z siecią WIFI.
Przede wszystkim należy spróbować ponownie połączyć urządzenie Thermomix z siecią . Jeżeli to nie możliwe – skonfigurować sieć ponownie.

Prawie nigdy kontakt z serwisem nie jest potrzebny.

Thermomix TM5 Komunikat 706

Hasło WiFi niepoprawne. Prawdopodobnie wpisano nie właściwe hasło – prosimy od nowa skonfigurować ponownie połączenie z siecią WIFI.

Dlatego zazwyczaj kontakt z serwisem zazwyczaj nie jest konieczny.

Thermomix TM5 Komunikat 708

Urządzenie nie może nawiązać połączenia z siecią WiFi. Dlatego w pierwszej kolejności proszę wybrać inną sieć WiFi ( np. udostępnić internet z telefonu )

Przypominamy że połączenia z routerami typu enterprise oraz r routerami hotelowymi nie jest obsługiwane.
W związku z tym zazwyczaj nie wymaga kontaktu z serwisem.

Thermomix TM5 Komunikat 800

W pierwszej kolejności należy spróbować przywrócić ustawienia fabryczne Cook-Key.
Przede wszystkim nie wolno w tym czasie przerywać połączenia ani wyłączać urządzenia. Jeżeli po przywróceniu problem występuje nadal, należy wymienić Cook-Key.

Thermomix TM5 Komunikat 811

Cook-Key został nieprawidłowo odłączony od TM5 .  Dlatego, aby uniknąć uszkodzeń, należy zawsze wysuwać przycisk Cook-Key przez menu „Wysuń Cook-Key” w menu „Ustawienia” lub przez długie naciśnięcie przycisku Sync-icon.

Reasumując, błąd nie wymaga interwencji serwisu.

Jeżeli nie macie już kontaktu z Waszym przedstawicielem handlowym Vorwerk ( Thermomix) – a potrzebujecie kontaktu w sprawach innych niż serwis – zawsze możecie  napisać do mnie, korzystając z telefonu, messengera, maila  lub po prostu zadzwońcie
tel:+48794062404

W czym pomagam swoim klientom? – Zapraszam.

W sprawach dotyczących awarii, błędów lub serwisu: W pierwszej kolejności sugeruję kontakt z Waszym przedstawicielem handlowym, jeżeli będzie potrafił, na pewno pomoże.

Zawsze mogą Państwo skontaktować się z serwisem Vorwerk : https://www.vorwerk.com/pl/pl/c/strona-glowna/uslugi/vorwerk/punkty-serwisowe

lub wypełnić ankietę zgłoszenia serwisu : https://www.vorwerk.com/pl/pl/c/strona-glowna/uslugi/thermomix/formularz-serwisowy-dla-klienta

Zapraszam także do zapoznania się z artykułami:
Jak zostać Przedstawicielem Thermomix

Czego w Thermomix nie robić

Przedstawiciel Thermomix Cieszyn