fbpx

Błędy w Thermomix TM5

Thermomix TM5

Błędy Thermomix TM5

Komunikaty błędów urządzenia Thermomix TM 5

Jeżeli błąd pojawia się często, lub nie daje się skasować, należy skontaktować się z serwisem producenta.

Problem z grzałką podgrzewającą naczynie miksujące. W pierwszej kolejności należy wyczyścić styki pod naczyniem miksującym i sprawdzić jeszcze raz.
Jeżeli błąd występuje nadal – konieczna może być wymiana lub naprawa naczynia miksującego ew. przyłącza urządzenia.
Link do sklepu z naczyniem miksującym TM5 : https://thermomix.vorwerk.pl/shop/akcesoria/naczynie-miksujace-tm5-z-podstawa

Serwis producenta

Wystąpił błąd sprzętowy. Jeżeli błąd pojawia się często lub nie da się go skasować – należy skontaktować się z serwisem producenta.

Wystąpił błąd sprzętowy. Jeżeli błąd pojawia się często lub nie da się go skasować – należy skontaktować się z serwisem producenta.

Wystąpił błąd sprzętowy. Jeżeli błąd pojawia się często lub nie da się go skasować – należy skontaktować się z serwisem producenta

Wystąpił błąd sprzętowy. Jeżeli błąd pojawia się często lub nie da się go skasować – należy skontaktować się z serwisem producenta

Wystąpił błąd sprzętowy. Jeżeli błąd pojawia się często lub nie da się go skasować – należy skontaktować się z serwisem producenta.

Problem z grzałką podgrzewającą naczynie miksujące. W pierwszej kolejności należy wyczyścić styki pod naczyniem miksującym i sprawdzić jeszcze raz.
Jeżeli błąd występuje nadal – konieczna może być wymiana lub naprawa naczynia miksującego ew. przyłącza urządzenia.
Link do sklepu z naczyniem miksującym TM5 : https://thermomix.vorwerk.pl/shop/akcesoria/naczynie-miksujace-tm5-z-podstawa

Serwis producenta

Wystąpił problem sprzętowy z silnikiem. W przypadku gdy błędu nie da się skasować lub pojawia się często konieczny jest kontakt z serwisem Vorwerk.

Wystąpił problem z mechanizmem blokującym pokrywę. Jeżeli błędu nie da się skasować lub pojawia się często, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Wystąpił problem z mechanizmem blokującym pokrywę. Jeżeli błędu nie da się skasować lub pojawia się często, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Wystąpił problem z mechanizmem blokującym pokrywę. Jeżeli błędu nie da się skasować lub pojawia się często, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Wystąpił problem z mechanizmem blokującym pokrywę. Jeżeli błędu nie da się skasować lub pojawia się często, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Wykryto błąd oprogramowania. Jeżeli błędu nie uda się skasować lub błąd występuje często , należy skontaktować się z serwisem producenta.

Wystąpił problem z mechanizmem blokującym pokrywę. Jeżeli błędu nie da się skasować lub pojawia się często, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Wystąpił problem z silnikiem urządzenia.  Jeżeli błędu nie da się skasować lub komunikat pojawia się stale, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Wystąpił problem z silnikiem urządzenia.  Jeżeli błędu nie da się skasować lub komunikat pojawia się stale, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Wystąpił problem z silnikiem urządzenia.  Jeżeli błędu nie da się skasować lub komunikat pojawia się stale, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Wystąpił problem z mechanizmem blokującym pokrywę. Jeżeli błędu nie da się skasować lub pojawia się często, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Urządzenie posiada zabezpieczenie przed wyrabianiem ciasta po podgrzaniu naczynia do zbyt wysokiej temperatury. Jeżeli temperatura naczynia przekracza 60 st.C, przed wyrabianiem ciasta należy najpierw schłodzić naczynie. Nie jest wymagana naprawa.

Tryb Turbo jest blokowany jeżeli temperatura produktu w naczyniu przekracza 60 st.C. ze względu na możliwość oparzeń przy gwałtownym zwiększeniu obrotów noża miksującego.
Niedopuszczalne jest uruchamianie trybu turbo na gorących produktach.
Naprawa nie jest konieczna.

Wystąpił problem ze sterowaniem silnika urządzenia.  Jeżeli błędu nie da się skasować lub komunikat pojawia się stale, konieczny jest kontakt z serwisem producenta.

Problem z grzałką podgrzewającą naczynie miksujące. W pierwszej kolejności należy wyczyścić styki pod naczyniem miksującym i sprawdzić jeszcze raz.
Jeżeli błąd występuje nadal – konieczna może być wymiana lub naprawa naczynia miksującego ew. przyłącza urządzenia.
Link do sklepu z naczyniem miksującym TM5 : https://thermomix.vorwerk.pl/shop/akcesoria/naczynie-miksujace-tm5-z-podstawa

Serwis producenta

Błąd pomiaru temperatury naczynia miksującego . Najczęstszą przyczyną jest zbytnie schłodzenie naczynia przez włożenie do niego i pozostawienie zamrożonych składników lub przetrzymywanie naczynia w lodówce.
W takim wypadku należy najpierw przepłukać naczynie ciepłą wodą i od razu po włożeniu do naczynia zimnych produktów rozpocząć przygotowanie potrawy.
Nie powinno się pozostawiać zamrożonych składników w naczyniu, a przetwarzanie ich należy zaczynać zaraz po ich włożeniu.

Jeżeli naczynie nie jest zimne, należy wyczyścić styki naczynia miksującego Thermomix i spróbować ponownie.  Jeżeli to nie pomoże – konieczna może być naprawa lub wymiana naczynia miksującego.

Link do sklepu z naczyniem miksującym TM5 : https://thermomix.vorwerk.pl/shop/akcesoria/naczynie-miksujace-tm5-z-podstawa

Serwis producenta

Należy wyczyścić styki naczynia miksującego Thermomix i spróbować uruchomić Thermomix ponownie.  Jeżeli to nie pomoże – konieczna może być naprawa lub wymiana naczynia miksującego.

Link do sklepu z naczyniem miksującym TM5 : https://thermomix.vorwerk.pl/shop/akcesoria/naczynie-miksujace-tm5-z-podstawa

Serwis producenta

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 34

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 55

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 56

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 57

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 72

Konieczna naprawa urządzenia : Kontakt z serwisem Vorwerk

Thermomix TM5 Komunikat 75

Konieczna naprawa urządzenia : Kontakt z serwisem Vorwerk

Thermomix TM5 Komunikat 140

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 142

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 143

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 144

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 145

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 146

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 147

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 148

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 149

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 150

Konieczna naprawa urządzenia : Kontakt z serwisem Vorwerk

Thermomix TM5 Komunikat 151

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa nie jest konieczna.

Thermomix TM5 Komunikat 501

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 503

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 504

Wyjąć i włożyć ponownie nośnik przepisów. Jeżeli to nie pomoże, należy zrestartować Thermomix ( wyłączyć i włączyć ponownie ). W przypadku braku efektów należy sprawdzić urządzenie z innym nośnikiem przepisów 

W przypadku braku reakcji – zalecany kontakt z Serwisem producenta.

Thermomix TM5 Komunikat 511

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 513

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 514

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 516

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 517

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 518

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 519

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 522

Należy postępować zgodnie z poleceniami wyświetlanymi na ekranie by przywrócić poprawne ustawienia języka.

Thermomix TM5 Komunikat 523

Należy postępować zgodnie z poleceniami wyświetlanymi na ekranie by przywrócić poprawne ustawienia języka.

Thermomix TM5 Komunikat 524

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 525

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 527

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 530

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 543

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 544

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 546

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 547

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 550

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 551

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 554

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 555

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 558

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie. Naprawa jest konieczna tylko wtedy gdy komunikat ten wyświetlany jest stale i nie da się uruchomić urządzenia.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 559

Wyjąć i włożyć ponownie nośnik przepisów. Jeżeli to nie pomoże, należy zrestartować Thermomix ( wyłączyć i włączyć ponownie ). Jeżeli problem występuje nadal należy przywrócić ustawienia fabryczne nośnika przepisów.

W przypadku braku reakcji – zalecany kontakt z Serwisem producenta.

Thermomix TM5 Komunikat 560

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.  Jeżeli komunikat wyświetlany jest po włożeniu nośnika – spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć urządzenie.
Można też spróbować uruchomić urządzenie z innym nośnikiem aby upewnić się że problem leży w samym nośniku.
Jeżeli problem się nadal pojawia – nośnik może wymagać naprawy lub wymiany.  Jeżeli z innym nośnikiem problem także występuje, może być konieczność naprawy samego urządzenia Thermomix.
Kontakt z Serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 561

Należy postępować zgodnie z wytycznymi wyświetlanymi na ekranie.Jeżeli błąd zostaje wyświetlony po włożeniu nośnika przepisów, należy spróbować włożyć inny nośnik.  Jeżeli to nie przyniesie oczekiwanego efektu – konieczna będzie naprawa lub wymiana nośnika.
Serwis producenta

Thermomix TM5 Komunikat 562

Wyjąć i włożyć ponownie nośnik przepisów. Jeżeli to nie pomoże, należy zrestartować Thermomix ( wyłączyć i włączyć ponownie ). W przypadku braku efektów należy przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia Thermomix TM5

W przypadku braku reakcji – zalecany kontakt z Serwisem producenta.

Thermomix TM5 Komunikat 563

Wyjąć i włożyć ponownie nośnik przepisów. Jeżeli to nie pomoże, należy zrestartować Thermomix ( wyłączyć i włączyć ponownie ). W przypadku braku efektów należy wymienić nośnik przepisów.

W przypadku braku reakcji – zalecany kontakt z Serwisem producenta.

Thermomix TM5 Komunikat 570

Należy w pierwszej kolejności spróbować ponownie przeprowadzić synchronizację. W przypadku braku efektów – zrestartować ( wyłączyć i załączyć ) urządzenie Thermomix.

Thermomix TM5 Komunikat 571

Należy w pierwszej kolejności spróbować ponownie przeprowadzić synchronizację. W przypadku braku efektów – zrestartować ( wyłączyć i załączyć ) urządzenie Thermomix.

Thermomix TM5 Komunikat 572

Należy spróbować wykonać synchronizację w późniejszym czasie po uprzednim zresetowaniu urządzenia Thermomix.

Thermomix TM5 Komunikat 573

Należy spróbować wykonać synchronizację w późniejszym czasie po uprzednim zresetowaniu urządzenia Thermomix.

 

Thermomix TM5 Komunikat 575

Należy w pierwszej kolejności spróbować ponownie przeprowadzić synchronizację. W przypadku braku efektów – zrestartować ( wyłączyć i załączyć ) urządzenie Thermomix.

Thermomix TM5 Komunikat 580

Należy spróbować wykonać synchronizację w późniejszym czasie po uprzednim zresetowaniu urządzenia Thermomix.Jeżeli to nie pomoże należy przywrócić ustawienia fabryczne Cook-Key.

Thermomix TM5 Komunikat 582

Proszę sprawdzić połączenie z internetem urządzenia i ponownie spróbować zrobić synchronizację.

Thermomix TM5 Komunikat 583

Proszę ponownie spróbować wykonać synchronizację. Jeżeli problem występuje nadal, należy przywrócić ustawienia fabryczne Cook-Key.

Thermomix TM5 Komunikat 584

Cook-Key nie jest aktywowany w Cookidoo. Przed synchronizacją należy aktywować klucz w Cookidoo.

Thermomix TM5 Komunikat 585

Należy spróbować przeprowadzić synchronizację urządzenia Thermomix w późniejszym czasie po restarcie ( wyłączeniu i załączeniu ) urządzenia.

Thermomix TM5 Komunikat 586

Proszę ponownie spróbować wykonać synchronizację. Jeżeli problem występuje nadal, należy przywrócić ustawienia fabryczne Cook-Key.

Thermomix TM5 Komunikat 587

Proszę ponownie spróbować wykonać synchronizację. Jeżeli problem występuje nadal, należy przywrócić ustawienia fabryczne Cook-Key.

Thermomix TM5 Komunikat 590

Zrestartować ( wyłączyć i załączyć) urządzenie Thermomix i spróbować ponownie .
Przy braku reakcji zalecany kontakt z serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 591

Zrestartować ( wyłączyć i załączyć) urządzenie Thermomix i spróbować ponownie .
Przy braku reakcji zalecany kontakt z serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 592

Zrestartować ( wyłączyć i załączyć) urządzenie Thermomix i spróbować ponownie .
Przy braku reakcji zalecany kontakt z serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 593

Zrestartować ( wyłączyć i załączyć) urządzenie Thermomix i spróbować ponownie .
Przy braku reakcji zalecany kontakt z serwisem producenta

Thermomix TM5 Komunikat 620

W pierwszej kolejności należy wyciągnąć z urządzenia klucz Cook-Key i podłączyć go ponownie a następnie należy wyłączyć i włączyć ponownie urządzenie Thermomix . Po wykonaniu tych czynności należy przeprowadzić proponowana aktualizację.

Thermomix TM5 Komunikat 622

Błąd połączenia z internetem.

Wykonać restart urządzenia. Jeżeli nadal nie uzyskuje połączenia z WIFI, należy ponownie skonfigurować połączenie.

Zazwyczaj nie wymaga kontaktu z serwisem.

Thermomix TM5 Komunikat 700

Błąd połączenia z internetem.

Proszę sprawdzić podłączenie routera do internetu ew. przełączyć urządzenie do innej siei.
Po uzyskaniu dostępu do sieci – ponownie wykonać synchronizację.

Zazwyczaj nie wymaga kontaktu z serwisem.

Thermomix TM5 Komunikat 701

Błąd połączenia z internetem.

Proszę sprawdzić podłączenie routera do internetu ew. przełączyć urządzenie do innej siei.
Po uzyskaniu dostępu do sieci – ponownie wykonać synchronizację.

Zazwyczaj nie wymaga kontaktu z serwisem.

 

Thermomix TM5 Komunikat 704

Problem z synchronizacją urządzenia Thermomix z Cook-Key.

W pierwszej kolejności należy spróbować ponownie wykonać synchronizację. Jeżeli nie rozwiąże to problemu, należy przywrócić ustawienia fabryczne Cook-Key

Zazwyczaj nie wymaga kontaktu z serwisem.

Thermomix TM5 Komunikat 705

Błędna konfiguracja połączenia z siecią WIFI.
Należy spróbować ponownie połączyć urządzenie Thermomix z siecią . Jeżeli to nie możliwe – skonfigurować sieć ponownie.

Kontakt z serwisem zazwyczaj nie jest potrzebny.

Thermomix TM5 Komunikat 706

Hasło WiFi niepoprawne. Prosimy od nowa skonfigurować ponownie połączenie z siecią WIFI.


Kontakt z serwisem zazwyczaj nie jest konieczny.

Thermomix TM5 Komunikat 708

Urządzenie nie może nawiązać połączenia z siecią WiFi. Proszę wybrać inną sieć WiFi ( np. udostępnić internet z telefonu )

Przypominamy że połączenia z routerami typu enterprise oraz r routerami hotelowymi nie jest obsługiwane.
Nie wymaga kontaktu z serwisem.

Thermomix TM5 Komunikat 800

W pierwszej kolejności należy spróbować przywrócić ustawienia fabryczne Cook-Key.
Nie wolno w tym czasie przerywać połączenia ani wyłączać urządzenia. Jeżeli po przywróceniu problem występuje nadal, należy wymienić Cook-Key.

Thermomix TM5 Komunikat 811

Cook-Key został nieprawidłowo odłączony od TM5 .  Aby uniknąć uszkodzeń, należy zawsze wysuwać przycisk Cook-Key przez menu “Wysuń Cook-Key” w menu “Ustawienia” lub przez długie naciśnięcie przycisku Sync-icon.

Błąd nie wymaga interwencji serwisu.

A może chcielibyście by w Waszej kichni zamieszkał już najnowszy model – Thermomix TM6?
Jeżeli tak, zadzwońcie do mnie, może wspólnie znajdziemy sposób jak to wykonać 🙂